Έτοιμη και η διαδρομή της Regularity
Η προετοιμασία του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό καθώς ολοκληρώθηκε και ο σχεδιασμός της διαδρομής που θα ακολουθήσουν τα πληρώματα που θα αγωνισθούν στον αγώνα Regularity.
Το συνολικό μήκος της διαδρομής η οποία θα κινηθεί στην Αττική, τη Βοιωτία και την Φθιώτιδα φθάνει τα 920 χιλιόμετρα και θα αποτελείται από 19 ειδικές διαδρομές στις οποίες θα πραγματοποιηθούν συνολικά 45 χρονομετρήσεις.
Ο αγώνας Regularity θα ξεκινήσει το πρωί της Παρασκευής 6 Μαΐου από την Αθήνα, ενώ τις δύο πρώτες ημέρες που και τα πληρώματα της Sporting θα αγωνίζονται στην άσφαλτο, ορισμένες ειδικές διαδρομές θα είναι κοινές και για τις δύο κατηγορίες.
Πολλές από αυτές είναι παλιές χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις που σήμερα έχουν ασφαλτοστρωθεί και σίγουρα θα ξυπνήσουν όμορφες αναμνήσεις στους παλιούς αγωνιζόμενους, θα ενθουσιάσουν τους νέους και θα προσφέρουν απολαυστικό θέαμα στους θεατές.
Υπενθυμίζεται πως το 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων της FIA. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων Regularity, καθώς και τον τέταρτο, πέμπτο και έκτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων Sporting.
|
Alpine Renault A 110
|
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Πέμπτη 5 Μαΐου κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, ενώ το κέντρο του θα είναι τα Καμένα Βούρλα.
Το φετινό αγώνα υποστηρίζει η Cosmote, ως Χρυσός Χορηγός, καθώς και οι εταιρείες ΕΜΑ Α.Ε και Super Fast Ferries, γεγονός που γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον της διοργάνωσης στη χώρα μας.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρίσκετε στην επίσημη ιστοσελίδα του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, www.historic.acropolisrally.gr όπου θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για ό,τι νεότερο γύρω από τον αγώνα.
ΕΛΠΑ
Ελληνική Λέσχη
Αυτοκινήτου & Περιηγήσεων
10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Γραφείο Τύπου
|
Ford Escort MK2
|
|
Lancia Delta HF Integrale
|
|
Toyota Celica ST 165
|
|
Audi Quattro Α2 (83/84)
|
0 Σχόλια