Ticker

6/recent/ticker-posts

Η πιστωτική μου κάρτα. . .

Του ΚΩΣΤΑ Δ. ΚΑΒΒΑΘΑ
Κάποτε, όταν το ένα λάθος μου ακολουθούσε το άλλο καθώς, παρασυρμένος από τους αλήτες που κυβερνούσαν την Ελλάδα, έβαλα την Εταιρία μου στο ΧΑΑ. Η ζήτηση της μετοχής υπερκαλύφθηκε …752 φορές, αιαθάνθηκα βαριά την ευθύνη απέναντι στο κόσμο και δεν άκουσα τις “συμβουλές” να πουλήσω 300 χιλιάδες “χαρτιά” και να πάρω ένα σκασμό δραχμές (πάνω από 2 δις τότε). Έλεγα πως δεν γίνεται να προδώσω την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Εκείνα τα χρόνια λοιπόν που ήμουν Πρόεδρος “εισηγμένης” δεχόμουν δεκάδες επισκέψεις αργυραμοιβών που προσπαθούσαν να μου δώσουν δάνειο και ανθυποτσιρακίων που πουλούσαν “χρυσές” πιστωτικές κάρτες. Στα δάνεια αντιστάθηκα (εκτός από ένα μικρό που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση του κτηρίου των γραφείων μας των 4,500μ2 στον Υμηττό.
Το δάνειο εξοφλήθηκε γρήγορα πριν κάνω το λάθος να συμμετάσχω (κατά 40%) στην ίδρυση ενός λιθογραφείου με τη -σωστή- σκέψη ότι, εκεί θα μπορούσαμε να τυπώνουμε τα πολλά περιοδικά που είχαμε τότε, εκτός από τις όποιες “δουλειές” θα πέρναμε. Για αυτή τη κτηνωδία (που οδήγησε στη κατάρρευση των Τ.Ε) έχω μιλήσει στο ιστολόγιο. 
Για τις πιστωτικές όχι -όσο θα έπρεπε. Πήρα που λέτε δύο που είχαν όριο (ή κάτι) 8.000 ευρώ. Στα χρόνια που ακολούθησαν “ψώνισα” κάποιο εξοπλισμό αναβάτη, μερικά πουκάμισα και δύο παντελόνια. Και στα statements άρχισα να βλέπω ότι, οι λωποδύτες χρέωναν τόκους για το κεφάλαιο/άερα που μου είχαν “δανείσει”. Ρώτησα γιατί πληρώνω αφού δεν το χρησιμοποιώ. 
Μου είπαν γιατί μου το είχαν “δανείσει”. Ακύρωσα ΟΛΕΣ τις πιστωτικές, έκλεισα ΟΛΟΥΣ τους λογαριασμούς, ορκίστηγκα πως όσο ζω δεν θα ξαναπατήσω στα ευαγή τους ιδρύματα. 
Όμως, παρά το ότι κατάστρεψα τις κάρτες ακόμα “χρωστάω” κάπου 5.000 ευρώ και, κάθε μήνα από τα λιγοστά χρήματα που μου απόμενειναν απ’ το ξεπούλημα της ζωής μου σε μία λεζάντα, πληρώνω τους τοκογλύφους. Please, που λέει και ο Πρωθυπουργός από το Εξωτερικόν. 
Αν έχετε πιστωτικές με όριο ή χωρίς, ακυρώστε τις, κάψτες τις, βγάλτες τις απ’ τη ζωή σας. 
Όλοι μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτές (και αυτούς). Αρκεί να κάνουμε μερικά κλικ πίσω στις ανάγκες, να δούμε ότι, εκτός απ’ τις κωλομερσεντέ υπάρχουν και άλλα πράγματα πολύ πιο γήϊνα και ανθρώπινα.
Ποιος το λέει; Μα, ο άνθρωπος που, πίστευε πως κάτι μπορούμε να φτιάξουμε στην Ελλάδα οπότε ακόμα και η αγορά “μερσεντέ” θα ήταν, κατά κάποιο τρόπο, “δικαιολογημένη”. 
Αυτό όμως που έγινε είναι ότι, 15-20 οικογένειες έσκισαν τις σάρκες τις χώρας, δανείστηκαν για να αγοράσουν την κομματική και οπαδική τους πελατεία και την άφησαν στα χέρια των cyborgs που, τα τελευταία 35 χρόνια, παριστάνουν τους πολιτικούς. 
Μακρυά φίλοι μου. Άγιοι Φραγίσκοι της Ασίζης. Μπολιβάρ, Γκεβάρα, στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού (χωρίς Στάλιν, Χότζα, Χόνεκερ, Τσαουσέσκου!), επιστήμονες, ερευνητές, δουλευταράδες, τίμιοι, φιλότιμοι, Ιρλανδοί πατριώτες… Μακρυά απ’ τις επιπλέουσες κουράδες, το life style των φούστηδων, των αρχοντοβίζιτων, των κουράδων του parasite beach… Ίσως έτσι κάτι καταφέρουμε να σώσουμε από την παλιά μας πατρίδα…http://kavvathas.wordpress.com/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια