Ticker

6/recent/ticker-posts

Μαζεύει βραβεία το "μαύρο άλογο" των φοιτητών του ΑΠΘ

Της ΜΑΡΙΑΣ ΤΙΤΖΑΛΕΟΥ
 
Μαζεύει βραβεία το "μαύρο άλογο" της Θεσσαλονίκης. Το μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου κέρδισε την 1η θέση στο αγώνισμα της επιτάχυνσης και την 8η ανάμεσα σε 91 συμμετοχές, στον διεθνή διαγωνισμό Formula Student, που έγινε πριν από λίγες μέρες στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία.


Το αγωνιστικό αυτοκίνητο άφησε πίσω του ομάδες από άλλα πανεπιστήμια και σχολές, που είχαν την υποστήριξη μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών και πολλαπλάσιο προϋπολογισμό, ενώ επιπλέον τα μέλη τους είχαν εμπειρία σε πίστες-λιμνοθάλασσες.



"Ημασταν σίγουροι για το αποτέλεσμα, γιατί το αυτοκίνητό μας ήταν άρτιο τεχνικά και αγωνιστικά. Δεν φανταζόμασταν όμως ότι έπρεπε να τρέξουμε σε πίστες με πολύ νερό, αφού όλες τις μέρες των αγώνων έβρεχε καταρρακτωδώς και η θερμοκρασία δεν ξεπέρασε τους 10 βαθμούς Κελσίου. Ακόμα κι έτσι ωστόσο η αίσθηση να ανεβαίνει η αδρεναλίνη στα ύψη και να κερδίζεις σε αγώνα, είναι μοναδική", είπε ο αρχηγός της ομάδας, φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ., Μανώλης Φαντέλ.



Η ομάδα Formula Student του Α.Π.Θ. ανεβαίνει σταθερά στο βάθρο των επιτυχιών. Το 2008 ήταν στη 18η θέση, ανάμεσα σε 80 συμμετοχές, πέρσι στην Ιταλία, λόγω μιας ατυχίας, έπεσε στην 24η θέση μεταξύ 52 συμμετοχών και φέτος μπήκε στη δεκάδα, καταλαμβάνοντας την 8η θέση, με 556 πόντους.



Παράλληλα και με πολλή χαρά τα μέλη της ελληνικής αποστολής πήραν το πρώτο βραβείο για το αγώνισμα της επιτάχυνσης, καθώς το "μαύρο άλογο", όπως ονόμασαν το αυτοκίνητο οι Αγγλοι εκφωνητές, κατάφερε να διανύσει σε ελάχιστο χρόνο τα 75 μέτρα της διαδρομής.


"Το "μαύρο άλογο" είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του διαγωνισμού", είπε από μικροφώνου ο εκφωνητής, αναγγέλλοντας το μονοθέσιο με αριθμό 39 από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο χειροκροτούσαν με δύναμη οι φοιτητές του Α.Π.Θ.


"Η καλή μας πορεία φάνηκε από την αρχή, αφού το αυτοκίνητό μας πέρασε με ευκολία και πολύ θετικά σχόλια τον λεπτομερή, εξονυχιστικό τεχνικό έλεγχο, παίρνοντας έτσι το εισιτήριο για τα δυναμικά αγωνίσματα. Σειρά είχαν μετά τα στατικά αγωνίσματα, με την ομάδα μας να παρουσιάζει το μονοθέσιο σε κριτές και να αποσπά μεγάλους βαθμούς για τον σχεδιασμό, την κοστολόγηση και την εμπορική παρουσίαση", μας είπε ο Μ. Φαντέλ.



Το "μαύρο άλογο" βαθμολογήθηκε σχεδόν με άριστα και στα τρία στατικά αγωνίσματα. Οταν ήρθε η ώρα για τα δυναμικά αγωνίσματα, η ελληνική αποστολή πέρασε ένα ολόκληρο βράδυ συζητώντας για το πώς θα τα έβγαζαν πέρα με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Χρειάστηκε να αλλάξουν λάστιχα και οι οδηγοί να είναι προσηλωμένοι στο ολισθηρό οδόστρωμα, αλλά και πάλι τα κατάφεραν.



Το "μαύρο άλογο" δεν τους διέψευσε και πέρασε με επιτυχία όλες τις δοκιμασίες.



ΕΘΝΟΣ


ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ

Κι όμως αυτη η χώρα που θεωρητικά θα μπορούσε να αποτελεί σημείο αναφοράς στην τεχνολογική ανάπτυξη και παραγωγή, κατάφερε να χρεοκοπήσει γιατί αντί να παράγει τεχνολογία, προτίμησε να μετατραπεί σε μπουρδέλο κηφήνων που το κυβερνουν ντενεκέδες που εξασφάλιζαν με δανεικά και με φρέσκο αέρα, τη δυνατότητα οι κομματικοί τους στρατοί να κυκλοφορουν με εισαγόμενα "μερσεντέ" και "καγιέ" που κατασκεύαζαν οι "ηλίθιοι" και "κακοί" δανειστές της...

radar-gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια