Ticker

6/recent/ticker-posts

Φεστιβάλ Αντισυνταγματικότητας

Του Βασίλη Εμμανουηλίδη
 

Και μάλιστα από συνταγματολόγο. Όχι φυσικά μόνο απ' αυτόν αλλά από το σύνολο των εγκάθετων της τρόικας και του ΔΝΤ που κατ' ευφημισμό και χάριν συντομίας αποκαλούμε κυβέρνηση! 

 
Δεν υπάρχει άρθρο του Συντάγματος που να μην το έχουν παραβιάσει. Έχουν χάσει πλέον κάθε μέτρο, κάθε ευαισθησία, κάθε τσίπα και κάθε έλεγχο. Άγονται και σύρονται ως δουλικά της Άγγελας και της Κριστίν με παράλληλα  κουνήματα  ουράς στον Τόμσεν και στον Σόϊμπλε. 

   Είναι απίστευτα τα όσα συμβαίνουν και είναι άξιο απορίας πως μπορεί ακόμη αυτή «κυβέρνηση» να ορίζει τις τύχες ενός ολόκληρου λαού που στενάζει, ασφυκτιά και δεν ξέρει με τι τρόπο να απαλλαγεί από αυτούς που αναρριχήθηκαν στην εξουσία με απάτη (σε εξαγγελίες και νούμερα) και τώρα προσπαθούν με κάθε τρόπο να νομοθετήσουν τις επιταγές των αφεντικών τους αφού πριν συντριβούν.  Για πόσο ακόμα θεέ μου;

    Αφού έφεραν την οικονομία σε βαθειά ύφεση και δεν είναι δυνατόν πλέον να λάβουν παρά του μη έχοντος κόβουν μισθούς και συντάξεις. Το ζητούμενο δηλαδή γι αυτούς είναι το κλείσιμο της τρύπας παρά η επιβίωση του λαού. Κι αν η τρύπα δεν κλείσει επαρκώς (σύμφωνα με τα αφεντικά τους) τότε απλά θα κόψουν ξανά και ξανά τους μισθούς, θα φορολογήσουν ξανά εκτάκτως τα ακίνητα και πάει λέγοντας.

    Ιδού η λογική: Είμαι ανίκανος να εισπράξω τους φόρους και μου λείπουν φράγκα που χρωστάω και πρέπει να τα δώσω. Αντί να παραιτηθώ (ως όφειλα) κλέβω από τα εύκολα θύματα τους μισθωτούς δηλ και τους συνταξιούχους. Και αυτό λέγεται οικονομική πολιτική . Με την ίδια λογική όταν εγώ ο ιδιώτης πρέπει να συμπληρώσω τα φράγκα για να πληρώσω τη δόση του δανείου μου ληστεύω το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου και έτσι είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Και αυτό λέγεται ληστεία.  Τα συμπεράσματα δικά σας. 

    Δεν έμειναν όμως αδρανείς οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας (αν και αυτό πιστεύω ότι πρωτίστως θα έπρεπε να γίνει από την αξ. Αντιπολίτευση που ώρες ώρες πολύ με απογοητεύει και αναρωτιέμαι αν τελικά θέλει πραγματικά να κυβερνήσει.) Οι δικηγόροι λοιπόν με προσφυγές τους στο Άρειο Πάγο θα αποδείξουν πανεύκολα  την αντισυνταγματικότητα όλων των τελευταίων τουλάχιστον χαρατσιών και τότε να σε δω Βαγγέλη να κόβεις το ρεύμα από τους μη έχοντες και να περιμένεις να εισπράξεις ΦΠΑ από μια αγορά που θα χάσει ότι έκοψες από τον δημόσιο υπάλληλο για να τα δώσεις στους διεθνείς τοκογλύφους που σε έκαναν κυβέρνηση. Δεν γίνεται διαφορετικά φίλοι μου.
Η ανυπακοή σε αυτή την κυβέρνηση των ανδρεικέλων είναι Συνταγματικό καθήκον κι επαφίεται στο φιλότιμο του καθενός αλλά και όλων μαζί. Και αυτό είναι επιταγή του άρθρου 120 του Συντάγματος μας.( Ακροτελεύτια διάταξη, παράγραφοι 3 & 4).

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια