Το πρόγραμμα είχε πέντε αγώνες σε διαφορετικές κατηγορίες και με μοναδική εξαίρεση τα ιστορικά που ούτως ή άλλως οι συμμετοχές είναι εντυπωσιακές, σε όλες τις άλλες κούρσες υπήρχε έντονο ενδιαφέρον και ανταγωνισμός σχεδόν σε όλη τη διάρκεια κάθε αγώνα. Μάλιστα το γεγονός πως κρίθηκαν οι τίτλοι στις δύο βασικές κατηγορίες, την Open και την Sport έδωσε μια ξεχωριστή χροιά στον τελευταίο φετινό αγώνα και αυτό αύξησε σημαντικά το ενδιαφέρον. Ο καλός καιρός και το γεγονός πως όλα κύλησαν ομαλά δημιούργησαν έναν όμορφο αγώνα και έτσι το πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε με το ραντεβού όλων να ανανεώνεται για το 2012 με την ελπίδα για καλύτερες συνθήκες.
Κατηγορία Sport
Με τον πιο επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς ολοκληρώθηκε η κατηγορία Sport στο πλαίσιο του 5ου αγώνα ταχύτητας που διεξάγεται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Νικητής στην κούρσα ήταν ο Σπύρος Βοργιάς με το Peugeot 106 ο οποίος έκανε εντυπωσιακό αγώνα καθώς υπέπεσε σε άκυρη εκκίνηση, εξέτισε ποινή δέκα δευτερολέπτων stop & go και παρόλα αυτά κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία. Βέβαια σε αυτό βοήθησε σημαντικά το γεγονός ότι ο Δημήτρης Λούκος με το Citroen AX είδε την μαύρη σημαία 7 γύρους πριν το φινάλε λόγω μιας επαφής που είχε με τον Δημήτρη Δέγλερη (Peugeot 106). Οι δύο οδηγοί στη μάχη τους για την πρώτη θέση προσέφεραν πλούσιο θέαμα αλλά η κόντρα έληξε άδοξα με τον Δέγλερη να έχει τετ-α-κε μετά την επαφή και να μένει τελικά πίσω και από τον Βοργιά, ο οποίος στο μεταξύ τους είχε πλησιάσει και τους δύο επικίνδυνα. Ο Αλυτάρχης έδειξε μαύρη σημαία στον Λούκο τον οποίο θεώρησε υπαίτιο αλλά του επέτρεψε να συνεχίσει τον αγώνα χωρίς φυσικά να μπορεί πλέον να είναι διεκδικητής της πρωτιάς. Έτσι ο Βοργιάς τέθηκε επικεφαλής και έμεινε πρώτος με τον Δέγλερη να μένει δεύτερος και τον Χρήστο Ξηντάρα να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Στη μάχη του πρωταθλήματος με τα αποτελέσματα αυτά ο τίτλος καταλήγει στον Δημήτρη Δέγλερη με 45 βαθμούς και δεύτερο μένει ο Βοργιάς με 42.
Κατηγορία Ιστορικών
Ο Μάριος Σταφυλοπάτης με την Porsche 911 RSR επικράτησε στην κατηγορία των ιστορικών καθώς δεν δυσκολεύτηκε να διατηρήσει την πρωτοπορία από την pole position όπου ξεκίνησε. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο “Dobermann”, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νίκος Σεβνταλής με Opel Ascona που ξεκίνησε καταπληκτικά από την έβδομη θέση και στο τέλος του πρώτου γύρου είχε σκαρφαλώσει τρίτος. Μοναδικό πρόβλημα στον αγώνα ήταν η εγκατάλειψη του Κώστα Καπουρελάκου με το Simca.
Κατηγορία Open
Ο Αντώνης Αθυμαρίτης επικράτησε στην κατηγορία Open, στην τρίτη κούρσα του 5ου αγώνα ταχύτητας που διεξάγεται στην Τρίπολη. Στην εκκίνηση του αγώνα ο Καϊτατζής ξέφυγε και δεύτερος πέρασε ο Κουρνιάτης που «εκτοξεύτηκε». Ωστόσο ένα πρόβλημα με τον Γιώργο Καϊτατζή τον ανάγκασε να χάσει θέσεις και να βρεθεί τελευταίος πριν ξαναβρεί ρυθμό και αρχίσει τις προσπεράσεις. Τελικά η προσπάθεια κράτησε 4 γύρους αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στο μεταξύ ο Αθυμαρίτης είχε προσπεράσει με συνοπτικές διαδικασίες τον Κουρνιάτη και τέθηκε επικεφαλής, ενώ πίσω του λίγο αργότερα πέρασε και ο Σπύρος Παπαδόπουλος, καθώς και ο “Dobermann”. Ο Κουρνιάτης έχασε μια ακόμη θέση από τον Λούκο με το Primera, ο οποίος πίεσε αρχικά για την τρίτη θέση αλλά η αντίσταση του “Dobermann” του χάλασε τα σχέδια. Το… δράμα του συγκεκριμένου αγώνα παίχτηκε σε επίπεδο βαθμολογίας καθώς ο Κουρνιάτης δεν μπόρσε να κρατήσει ούτε την πέμπτη θέση μιας και τον προσπέρασε ο Ανδρέας Χριστόπουλος με Opel Ascona. Ως εκ τούτου έχασε και τον τίτλο της κατηγορίας Open για το 2011 καθώς ισοβάθμησε στους 55 βαθμούς με τον Αντώνη Αθυμαρίτη ο οποίος παίρνει το πρωτάθλημα έχοντας περισσότερες νίκες.
Formula Saloon
Ο Κωνσταντίνος Τσαφαράς επικράτησε στον αγώνα της Formula Saloon με τον οποίο ολοκληρώθηκε ο 5ος αγώνας ταχύτητας που διοργάνωσε η Start Line στην Τρίπολη. Ο Τσαφαράς με την Lancia Delta Integrale εκμεταλλεύτηκε ασφαλώς την αγωνιστική εμπειρία του για να πάρει τη νίκη στον πρώτο αγώνα της Formula Saloon στο πρωτάθλημα ταχύτητας. Πίσω του βρέθηκαν ο Δημήτρης Μητσιάς με Nissan Sylvia και τρίτος ήταν ο Παναγιώτης Δούβαλης με BMW M3.
Cup Α.Λ.Τρίπολης–Α.Λ.Α. Καλαμάτας
Ο Ανδρέας Χριστόπουλος με Opel Ascona ήταν ο νικητής στην «κόντρα» των οδηγών από τις Λέσχες της Καλαμάτας και της Τρίπολης. Ο Χριστόπουλος ξεκίνησε δεύτερος πίσω από τον Χρήστο Ασημακόπουλο με Ford Sierra ο οποίος όμως στον 3ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα και αναγκάστηκε να επισκεφτεί τα pits χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Χριστόπουλος δεν συνάντησε δυσκολία καθώς ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 που ήταν δεύτερος δεν μπορούσε να πλησιάσει ώστε να γίνει απειλητικός. Στο βάθρο ανέβηκε ο Κώστας Τσαφαράς με τη Lancia Delta Integrale που ξεκίνησε πολύ καλά αλλά στη συνέχεια έχασε ρυθμό και ορισμένες θέσεις τις οποίες όμως ανέκτησε στην πορεία. Στην πρώτη εξάδα βρέθηκαν επίσης οι Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Ford Escort Cosworth), Νίκος Γιαννακόπουλος και Τρύφωνας Χασάπης με δύο Peugeot 106 που είχαν και μεγάλη μάχη μεταξύ τους. Έτσι στην πρώτη εξάδα βρέθηκαν τρία πληρώματα της Καλαμάτας και τρία της Τρίπολης με την Καλαμάτα όμως να γεύεται τη χαρά της νίκης.
0 Σχόλια