Τι
αναφέρει το πόρισμα της επιτροπής που διερεύνησε το πολύνεκρο
περιστατικό – Στο σημείο που έγινε το κακό, ο συρμός έπρεπε να έχει
ελαττώσει ταχύτητα στα 60 χιλιόμετρα την ώρα
Στην υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει η αμαξοστοιχία, η οποία
έφτασε τα 144,3 χιλ. αποδίδει η πρώτη αξιολόγηση των εμπειρογνωμόνων του
σιδηροδρόμου τα αίτια της τραγωδίας στο Άδενδρο το περασμένο Σάββατο.
Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό
Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα
Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα. Στο υπουργείο πραγματοποιήθηκε
ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των
διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ,
ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο θέμα.Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο
πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική
ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.
Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει
εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες
Αρχές το επόμενο διάστημα.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του
Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι
προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική
εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών &
Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Συγκεκριμένα:
· Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του
συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που
«χτυπήθηκε»
· Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής
· Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης
Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΕ: Ήταν κακή συγκυρία
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κωνσταντίνος Πετράκης σε δηλώσεις του στον
ΑΝΤ1 έκανε λόγο για «κακή συγκυρία» μιλώντας για πρωτοφανές περιστατικό
για το σιδηρόδρομο.«Δεν μπορεί κανείς εύκολα να μιλήσει για πρόβλημα
δικτύου ή φωτοσήμανσης. Είναι μια πολύ κακή συγκυρία και θα βρούμε τις
αιτίες της. Συνέτρεξαν κάποια πράγματα για να συμβεί το δυστύχημα. Όλα
τα σύνθετα συστήματα όπως ο σιδηρόδρομος έχουν μια συγκυρία μεταξύ των
παραγόντων που επηρεάζει την ασφάλεια. Ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι
σίγουρος ότι έχει επηρεάσει μια Α, Β, Γ ή Δ παράμετρος. Μπορεί να έχουν
συμβάλει αρκετές παράμετροι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πετράκης
προσθέτοντας ότι θα χρειαστούν 12-13 ημέρες για να αποκατασταθεί η
κυκλοφορία στο σημείο με ηλεκτροδότηση.
Πατήστε στις εικόνες
http://www.onlarissa.gr
1 Σχόλια
Όπως συμβαίνει συνηθως σε αυτές τις περιπτώσεις, θα προσπαθήσουν να ρίξουν την ευθύνη στο κακό φενγκ σούι, στη κακή ποιότητα της σιδηροτροχιας, στον προβληματικο συρμό και στην κακια στιγμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε φταίει ΠΟΤΕ ο μηχανοδηγός.
Το ότι ο ταχογραφος έδειχνε ταχύτητα 144,343km/h σίγουρα θα ήταν ελαττωματικός.
Σε προηγούμενο ατύχημα στον ίδιο σταθμό τον Οκτώβριο του 2005, ακόμα ψάχνουν τον υπεύθυνο. Πάλι το κακό φενγκ σούι έφταιγε. Ο μηχανοδηγός ΠΟΤΕ!!!
Προσβάλουν τη νοημοσύνη μας.