Ο ΟΤΕ εντάσσει στο BOX τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Κρητικός και Μασούτης, ενώ η αλυσίδα Σκλαβενίτης ενισχύει το caremarket.gr και ετοιμάζεται να λανσάρει το sklavenitis.gr. Ένας στους τέσσερις καταναλωτές επιλέγουν αγορές μέσω ίντερνετ.
Με τους χρήστες του διαδικτύου να έχουν φτάσει τα 8 εκατ. στην Ελλάδα και το ποσοστό εκείνων που αγοράζουν πλέον προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω διαδικτύου να έχει διπλασιαστεί και τον τζίρο πολλών εταιριών να έχει ενισχυθεί από το ηλεκτρονικό εμπόριο, μεγάλοι παίκτες, όπως ο ΟΤΕ και ο όμιλος Σκλαβενίτης, μπαίνουν δυναμικά στα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης τροφίμων.
Όπως αναφέρουν από τον ΟΤΕ, μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να υπάρξουν ανακοινώσεις για την επέκταση των συνεργασιών του BOX που αναβαθμίζει τις υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων και προϊόντων. Συγκεκριμένα το BOX θα επεκτείνει την παράδοση προϊόντων σουπερ μάρκετ, καθώς σύντομα θα ανακοινώσει τη συνεργασία του με τις αλυσίδες Κρητικός και Μασούτης. Ήδη στην πλατφόρμα του BOX έχει αρχίσει να λειτουργεί πιλοτικά η συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ και οι καταναλωτές να μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους.
Επιπλέον, από τις 2 Νοεμβρίου η υπηρεσία food delivery του Skroutz, το Skroutz Food θα περάσει στην πλατφόρμα του BOX, μετά από συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές. Πλέον, οι χρήστες του Skroutz Food, που είτε επισκέπτονται το site, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή της υπηρεσίας, θα μεταφέρονται στην πλατφόρμα του BOX, όπου θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους σε φαγητό και καφέ. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, στο δίκτυο του BOX θα ενταχθούν -εφόσον το επιθυμούν- επιπλέον νέα καταστήματα εστίασης, που σήμερα βρίσκονται μόνο στην πλατφόρμα του Skroutz.
Στην περίοδο της πανδημίας δημιουργήθηκε μια τάση όπου οι καταναλωτές στράφηκαν και στις παραγγελίες τροφίμων από ηλεκτρονικό σουπερ μάρκετ, ενώ ενισχύθηκε και ο ρόλος που παίζουν πλέον οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες πολλαπλών καταστημάτων. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, πλέον το 25% του κοινού στρέφονται στα ηλεκτρονικά κανάλια και την τηλεφωνική παραγγελία, ενώ έχει σημειωθεί αύξηση 500%, σε σχέση με τα δεδομένα του 2019, στους αγοραστές από ηλεκτρονικά σουπερ μάρκετ.
Η ισχυρή αυτή τάση δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά διατηρήθηκε και μετά το άνοιγμα της αγοράς, κάνοντας ελκυστική μια επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και προϊόντων σούπερ μάρκετ. Έτσι, ο ΟΤΕ, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των πηγών εσόδων του, μέσω του BOX στοχεύει να ενισχύσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές.
«Η πλατφόρμα BOX μετά το lockdown πηγαίνει εξαιρετικά και τα νούμερα των παραγγελιών έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά», αναφέρουν πηγές του ΟΤΕ για την online πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού και καφέ, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2019 και σήμερα περιλαμβάνει πάνω από 5.000 καταστήματα σε 33 ελληνικές πόλεις, ενώ μεγαλώνει συνεχώς το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων και των παραγγελιών.
Πρόσφατα, το BOX ξεκίνησε συνεργασία με την Edenred και πλέον μπορεί να υποστηρίξει πληρωμές από κάρτες Ticket Restaurant -για online παραγγελίες από τα 600 και πλέον συμβεβλημένα καταστήματα του δικτύου της Edenred, που είναι ταυτόχρονα και συνεργάτες του BOX.
Ο Σκλαβενίτης εδραιώνεται και στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η αλυσίδα σουπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, που απείχε μέχρι πρόσφατα από τα ηλεκτρονικά κανάλια εμπορίου, έκανε την είσοδό της τον Ιανουάριο, με την εξαγορά του ηλεκτρονικού σουπερ μάρκετ caremarket.gr από τη Yoda A.E. Όπως αναφέρουν πηγές της Σκλαβενίτης, προχωράει η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ caremarket.gr και εντός του έτους θα ενσωματωθεί πλήρως στην online παρουσία της Σκλαβενίτης, που αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω με το λανσάρισμα του sklavenitis.gr. Η αλυσίδα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες της πλατφόρμας μέχρι τέλος του έτους, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.
Τον Μάρτιο και καθώς οι πολίτες βρέθηκαν κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω του lockdown, ο όμιλος Σκλαβενίτη ανέπτυξε στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα online παραγγελιών efood που αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες διαδικτυακές επιλογές των καταναλωτών για άμεση προμήθεια βασικών αγαθών, στη διάρκεια της καραντίνας. Η συνεργασία μέχρι στιγμής λειτουργεί ήδη σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής, στη Θεσσαλονίκη σε Βόλο και Λάρισα, ενώ αναμένεται να επεκταθεί στο προσεχές διάστημα και σε Γιάννενα, Πάτρα και Ηράκλειο. Οι καταναλωτές μέχρι τώρα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα από 2.500 βασικά προϊόντα.
Παράλληλα όπως έχει ανακοινώσει η Σκλαβενίτης έχει δημιουργηθεί το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, που αποτελεί μια σημαντική επένδυση με στόχο την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών. Επίσης η εταιρεία έχει προχωρήσει σε 1.500 προσλήψεις, με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αντιμετώπιση της αυξημένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
0 Σχόλια