Ticker

6/recent/ticker-posts

2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου:rESCue possible – eTwinning Έργο-SteMythology -Escape room ( eTwinning Έργο)

 






Στην εποχή της πανδημίας COVID-19, όλοι ελπίζουν για την ανακάλυψη ενός εμβολίου…

Ο τύπος εμβολίου παράγεται στην Ευρώπη, αλλά… εξαφανίζεται! Κάποιος το έχει κλέψει…



SteMythology -Escape room ( eTwinning Έργο)




Το έργο απευθύνεται σε μαθητές νηπιαγωγείου ηλικίας 4-6 ετών και η διάρκειά του αναμένεται να είναι έξι μήνες, από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο.

Στόχος του είναι οι μαθητές μας να εξοικειωθούν με τους 12 θεούς του Ολύμπου αλλά και με πληθώρα γνωστών μύθων της ελληνικής μυθολογίας σε συνδυασμό με παρόμοιους μύθους της ιταλικής μυθολογίας. Η εφαρμογή του προγράμματος θα βασίζεται σε δράσεις STEM και ρομποτικής.

ΣΤΌΧΟΙ

Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τα πρώτα στάδια του προγραμματισμού.

Να εξοικειωθούν με τον προγραμματισμό μικρών ρομπότ (Bee-Bot και First kids coding & robotics)

Να εξοικειωθούν με την προσέγγιση STEM μέσω του σχεδιασμού, της παρατήρησης, της δοκιμής και της υλοποίησης ιδεών και δράσεων

Να μάθουν να επικοινωνούν μεταξύ τους, να εργάζονται και να συνεργάζονται ομαδικά

Να γνωρίσουν τους 12 θεούς του Ολύμπου

Να γνωρίσουν τους μύθους της ελληνικής και της ιταλικής μυθολογίας

Να μάθουν τι είναι ο μύθος και να τον ξεχωρίζουν από την πραγματικότητα

Και πάνω απ όλα να μάθουν μέσα από το παιχνίδι

Τα μέλη του Έργου

1.Παρασκευή (Εύη) Καρελλα – 7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης

2.Ambra Coccia – ICS G.Solari di Loreto – Ιταλία

3.Μαρία Γκιζλή – 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου

4.Αthanasia Kyrezi – Pre school educational center – Νέα Μάκρη

5.Eleni Stavroulaki – 1o Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου

6.Σοφία Νίκα – 1ο Νηπιαγωγείο Λητής

7.Kalliroi Stanoudi – Νηπιαγωγείο Χρυσαυγής

8.Thessalia Kanela – Νηπιαγωγείο Χρυσαυγής

9.Στέλλα Κέτσιου – 13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης
Σεπτέμβριος
Ταξίδι στην Ευρώπη ( γνωριμία με τις συνεργαζόμενες χώρες, Ελλάδα, Ιταλία, Τουρκία)

Ψηφίσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα την Ιταλία …

https://www.youtube.com/watch?v=CSeV0P6e9Nw&t=94s





Γνωριμία με τον κύριο Στεμ

O γνωστός στους μαθητές μας κ. Stem που δεν είναι μόνο παλαιοντολόγος αλλά και αρχαιολόγος, κατά τη διάρκεια μιας ανασκαφής, ανακάλυψε έναν αρχαίο θάλαμο. Ενθουσιασμένος για την ανακάλυψή του, μπαίνει στον θάλαμο για να τον εξερευνήσει και βρίσκεται μπροστά σε μια υπέροχη τοιχογραφία του μύθου του Εγκέλαδου. Ένας ξαφνικός σεισμός κλείνει την έξοδο του θαλάμου, παγιδεύοντας τον κ. Stem. Στην προσπάθεια του να βρει έναν τρόπο να ξεφύγει, παρατηρεί ότι πίσω από την τοιχογραφία υπάρχει μια έξοδος. Η έξοδος ωστόσο, έχει κάποιο είδος “κλειδιού”, ένα παζλ που πρέπει να λυθεί για να μπορέσει να ανοίξει.

Ο κ. Stem ζητά τη βοήθεια των παιδιών και η περιπέτεια αρχίζει. Τα παιδιά πρέπει να ολοκληρώσουν μια σειρά δραστηριοτήτων για να δώσουν χρήσιμες πληροφορίες στον κ. Stem για να τον βοηθήσουν να ανοίξει την πόρτα. Υπάρχουν δέκα θάλαμοι (δέκα μύθοι) που ο καθένας τους οδηγεί σε μια κρυφή έξοδο. Μέσα από την αναζήτηση των πληροφοριών, τα παιδιά εξοικειώνονται με τη μεθοδολογία της έρευνας, του πειραματισμού και της εξερεύνησης και οδηγούνται στην ανακαλυπτική μάθηση με διασκεδαστικό και παιγνιώδη τρόπο.





Περισσότερα ΕΔΩ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια