Ticker

6/recent/ticker-posts

“Καλώδια” στους δρόμους: Γιατί υπάρχουν; Ποια είναι η χρήση τους;




Ενδεχομένως να έχετε περάσει και εσείς με το όχημά σας πάνω από αυτά τα μαύρα “καλώδια” πατώντας τα. Αναρωτηθήκατε όμως γιατί υπάρχουν και ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητά τους αλλά και πως δουλεύουν; 
Σε αυτό το άρθρο λοιπόν θα απαντήσουμε στα παραπάνω ερωτήματα. 
Ο λόγος λοιπόν για το μετρητή κυκλοφοριακού φόρτου. Αυτό είναι το μηχάνημα που συνοδεύει αυτά τα μαύρα “καλώδια” που… ξαπλώνουν στο οδόστρωμα. 
Πρόκειται για αεροθαλάμους, οι οποίοι στέλνουν ένα σήμα στον αισθητήρα της σχετικής μονάδας καταμέτρησης, που υπάρχει σε κουτί στην άκρη του δρόμου, στο οποίο και καταλήγουν. Το σήμα στέλνεται κάθε φορά που τροχοί περνούν πάνω από τους μαύρους αεροθαλάμους και τους πατάνε, καθώς δημιουργούν πίεση στον αέρα που είναι εγκλωβισμένος μέσα τους. 
 Πρόκειται για ένα φορητό σύστημα το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου. Αυτό γίνεται χωρίς πρότερη προειδοποίηση από τον δήμο ή την εκάστοτε υπηρεσία, καθώς κρίνεται σκόπιμο να μην γνωρίζει ο κόσμος την ύπαρξή του και να αποτραπεί έτσι η όποια σκόπιμη προσπάθεια “χειραγώγησης” της μέτρησης. 
Η μέτρηση του κυκλοφοριακού φόρτου παρέχει τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να ληφθούν τα ανάλογα μέτρα (γίνεται και πριν από την τοποθέτηση διοδίων κατά καιρούς). Συνήθως αυτές οι συσκευές καταμέτρησης τοποθετούνται περιστασιακά για κάποιες ημέρες, προκειμένου να συλλεχθούν οι σχετικές πληροφορίες. 
Για παράδειγμα αν υπάρχουν παράπονα για υψηλή κυκλοφορία στον δρόμο κάποιας πόλης, τότε τοποθετούνται για σχετική καταμέτρηση και αναλόγως οι αρμόδιοι θα αποφασίσουν αν και ποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν σε σήμανση, χάραξη δρόμου κλπ. 
Επίσης, η καταμέτρηση του κυκλοφοριακού φόρτου είναι αυτή που καθορίζει και την κατάλληλη επιλογή της ποιότητας των υλικών διαγράμμισης, ώστε να ανταποκρίνονται σε διάρκεια ζωής στον ανάλογο κυκλοφοριακό φόρτο, καθορίζει την ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών κλπ. 
Φυσικά, εκτός από αυτό το είδος καταμετρητή, υπάρχουν και οι ασύρματοι, οι οποίοι προφανώς και δεν φαίνονται με καλώδια στους δρόμους και τοποθετούνται συνήθως σε στύλους ή σε γέφυρες.
 Πιο κάτω ακολουθεί και video, σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια