Ticker

6/recent/ticker-posts

15ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet «ΛΥΣΙΑΣ»

Ο "ΛΥΣΙΑΣ" είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet, ο οποίος οργανώνεται για 15η συνεχή χρονιά. 
Ο διαγωνισμός διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, από τα Εκπ. Δούκα, τον OTE και τη Microsoft Hellas. 
Πραγματοποιείται σε δύο φάσεις, η αρχική φάση 1 Μαρτίου - 31 Μαρτίου 2011 και η τελική Σάββατο 9 Απριλίου 2011 (πληροφορίες στο http://www.lysias.gr/
O διαγωνισμός οποίος απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας (Δ, Ε΄ και Στ’ Τάξεων Δημοτικού) και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 
Ο ΛΥΣΙΑΣ έχει μεταμορφωθεί πλέον σε ένα εκπαιδευτικό διαδικτυακό παιχνίδι αναζήτησης και γνώσεων. 
Μέσα από το παιδαγωγικό τρίπτυχο «ΑΝΑΖΗΤΩ-ΒΡΙΣΚΩ-ΕΠΙΛΥΩ/ΑΠΑΝΤΩ μαθητές και μαθήτριες από Δ΄ Δημοτικού μέχρι και Γ΄Λυκείου επιλύουν θέματα που σχετίζονται με τις σχολικές γνώσεις αλλά και τα ενδιαφέροντά τους. Μπορείτε να «παίξετε» το νέο παιχνίδι στη διεύθυνση: http://www.lysias.gr/procedure/demo.asp 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σκοπούς του διαγωνισμού, τη διαδικασία εγγραφής-συμμετοχής, το χρόνο και τους κανόνες διεξαγωγής, καθώς και τα βραβεία-δώρα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.lysias.gr ή να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@lysias.gr και στο τηλ. 210-6186000, εσωτ. 0523 (κ. Μαρία Αλβέρτη). 
Στα παρακάτω links μπορείτε να βρείτε και δύο σχέδια βέλτιστων πρακτικών διδασκαλίας (που έχουν υποβληθεί στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Π.Ι.) για την αξιοποίηση του Λυσία σε μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος: 
- Σχέδιο Διδασκαλίας για το Δημοτικό: http://www.sof.gr/lysias/LYSIAS_DHMOTIKO_SXEDIO_DIDASK.pdf 
- Παραδείγματα για τη Διδασκαλία στο Δημοτικό:http://www.sof.gr/lysias/LYSIAS_DHMOTIKO_PARADEIGMATA.pdf 
- Σχέδιο Διδασκαλίας για το Γυμνάσιο: http://www.sof.gr/lysias/LYSIAS_GYMNASIO_SXEDIO_DIDASK.pdf 
- Παραδείγματα για τη Διδασκαλία στο Γυμνάσιο:http://www.sof.gr/lysias/LYSIAS_GYMNASIO_PARADEIGMATA.pdf

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια