Οι
Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης συνδύασαν την εμπειρία και
την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica
2000GT Rally και πήραν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε δυνατούς
αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές.
Το ελληνικό πλήρωμα
κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή
και επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του, μετά την
εγκατάλειψη των αρχικά πρώτων Mats Myrsell - Esko Junttila από πρόβλημα
στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε
μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του
ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini - Emanuele
Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037.
Οι Ιταλοί πίεσαν στο
δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα
με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της
ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι
Frack Cunningham – Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800 οι οποίοι
μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και
είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπου
-όπως και για το Ελληνικό- το σημερινό χωμάτινο σκέλος προσμετρά ως
ξεχωριστός αγώνας.
Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή
επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό
θεσμό Paolo Pasutti - Giulio Bisol και Pierangelo Rossi – Luca Beltrame,
αμφότεροι με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση.
Από εκεί και πέρα το λόγο έχουν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την
ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος
αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο
σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων.
Οι Χρήστος Οικονόμου -
Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην
έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο οι οποίοι στο
χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και
τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής - ‘ELNAK JR’ που
απογείωσαν το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο
δυνατούς συνδυασμούς.
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα.
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών και στις δύο κατηγορίες. Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα.
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών και στις δύο κατηγορίες. Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!
0 Σχόλια