Ρύθμιση, με την οποία προσδιορίζονται ο τρόπος και οι επιπλέον
προϋποθέσεις με τις οποίες οι δημοτικές Αρχές μπορούν συμπληρωματικά να
κάνουν χρήση του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου για τη σύναψη δημόσιων
συμβάσεων παροχής υπηρεσιών με τρίτους στον τομέα της καθαριότητας των
δημοτικών χώρων ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν από τις τοπικές
συνθήκες, κατατέθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών στο νομοσχέδιο για την
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του το ΥΠΕΣ, «οι συμβάσεις αυτές
επειδή είναι εξαιρετικής σημασίας, απαιτείται τόσο η εξειδίκευση των
όρων τους όσο και η έγκρισή τους από την πλειοψηφία του συνολικού
αριθμού των μελών του οικείου δημοτικού συμβουλίου, έτσι ώστε να
διασφαλίζεται και η αρχή της διαφάνειας και του ελέγχου της εφαρμογής
της παρούσας διάταξης».
Αφορμή για την κατάθεση της συγκεκριμένης τροπολογίας; «Οι
διαρκώς εξελισσόμενες συνθήκες διαχείρισης των στερεών αποβλήτων λόγω
των διαφοροποιημένων αναγκών κάθε δήμου, των ιδιαίτερων συνθηκών που
επικρατούν (ορεινότητα, νησιωτικότητα κ.λπ.)», αλλά και η μη ύπαρξη δυνατοτήτων από τους δήμους «που δεν επιτρέπει πάντα και συνολικά την αποκομιδή με τις καθιερωμένες μεθόδους και το προσωπικό που διαθέτουν».
www.aftodioikisi.gr
0 Σχόλια