Ticker

6/recent/ticker-posts

Mille Miglia Live!








Mέχρι την Κυριακή
το πρωί, θα προσπαθήσουμε να σας πάρουμε συνοδηγούς στον πιο διάσημο
ιστορικό αγώνα του κόσμου! Το Mille Miglia 2011 ξεκινά, κι εμείς, όντας
καλεσμένοι της Alfa Romeo, θα δώσουμε το «παρών» στο καθιερωμένο ιταλικό
ραντεβού με την ιστορία της αυτοκίνησης.




 




Σε σχεδόν real time θα σας μεταφέρουμε μερικές από τις ιδιαίτερες
στιγμές του αγώνα, ωραίες τοποθεσίες, τετράτροχα στολίδια του
παρελθόντος, ανθρώπους με ξεχωριστή ιστορία και μεράκι αλλά και
στιγμιότυπα από τη δική μας παράλληλη πορεία στους ιταλικούς δρόμους με
την Alfa Romeo Giulietta.   




 




Η ιστορία μάς πάει πίσω, στο 1920. Έπειτα από το διαχωρισμό των
κλαμπ αυτοκινήτου του Μιλάνου και της Μπρέσια και τη χρήση του πάρκου
της βασιλικής Βίλα του Μιλάνου ως χώρου τέλεσης του Ιταλικού Grand Prix,
η πόλη της Μπρέσια έπρεπε κατά κάποιον τρόπο να αντιδράσει, αν ήθελε να
μη σβηστεί από τον αγωνιστικό χάρτη της εποχής. Έτσι, με επικεφαλής τον
Φράνκο Ματσότι Μπιανκέλι, τον Κόμη Άιμο Μάτζι ντι Γκραντέλα, μαζί με
τον Τζοβάνι Κανεστίνι, που ήταν τότε επικεφαλής της διάσημης ιταλικής
αθλητικής εφημερίδας Gazzetta dello Sport, προχώρησαν στην οργάνωση ενός
αγώνα αντοχής αυτοκινήτων που όμοιός του δεν υπήρχε. Ο Ματσότι,
μάλιστα, ο οποίος μόλις είχε επιστρέψει από ένα ταξίδι του στις ΗΠΑ, τον
βάφτισε την παραμονή των Χριστουγέννων του 1926 «Χίλια Μίλια»! Το 1927 ο
πρώτος αγώνας έγινε πραγματικότητα και επαναλήφθηκε 24 φορές, μέχρι το
1957, ως ένας από τους σημαντικότερους αγώνες της Ιταλίας και μετά του
κόσμου, αφού κατάφερε να πάρει θέση ακόμα και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Σπορ Αυτοκινήτων. Αλλά ακόμα και στη δεκαετία του ’50 τα πράγματα είχαν
αρχίσει να αλλάζουν και οι ταχύτητες των αυτοκινήτων είχαν αυξηθεί
σημαντικά. Ένα πολύνεκρο ατύχημα που πήρε τις ζωές δώδεκα θεατών το 1957
σήμανε το τέλος του. Ο αγώνας ξαναέγινε το 1977 ενώ οι νικητές του,
ήταν οι εξής:






1927 Minoia-Morandi OM 665 S


1928 Campari-Ramponi Alfa Romeo 6C 1500


1929 Campari-Ramponi Alfa Romeo 6C 1700


1930 Nuvolari-Guidotti Alfa Romeo 6C 1750


1931 Caracciola-Sebastian Mercedes SSKL


1932 Borzacchini-Bignami Alfa Romeo 8C 2300


1933 Nuvolari-Compagnoni Alfa Romeo 8C 2300


1934 Varzi-Bignami Alfa Romeo 8C 2800


1935 Pintacuda-Della Stufa Alfa Romeo Tipo B


1936 Brivio-Ongaro Alfa Romeo 8C 2900A


1937 Pintacuda-Mambelli Alfa Romeo 8C 2900A


1938 Biondetti-Stefani Alfa Romeo 8C 2900B


1940 Von Hanstein-Baumer BMW 328 Berlinetta


1947 Biondetti-Romano Alfa Romeo 8C 2900B Touring


1948 Biondetti-Navone Ferrari 166 SC Allemano


1949 Biondetti-Salani Ferrari 166 MM Barchetta


1950 Marzotto-Crosara Ferrari 159 S Berlinetta


1951 Villoresi-Cassani Ferrari 340 America Berlinetta


1952 Bracco-Rolfo Ferrari 250 S Berlinetta


1953 Marzotto-Crosara Ferrari 340 MM


1954 Ascari Lancia D24 V6


1955 Moss-Jenkinson Mercedes-Benz 300 SLR


1956 Castellotti Ferrari 290 MM


1957 Taruffi Ferrari 315 S




1977 Hepp-Bauer Alfa Romeo


1982 Bacchi-Montanari Osca


1984 Palazzani-Campana Stanguellini 1100


1986 Schildbach-Netzer Mercedes-Benz SSK


1987 Nannini-Marin Maserati 200


1988 Rollino-Gaslini Fiat 1100 S


1989 Valseriati-Favero Mercedes-Benz 300 SL


1990 Agnelli-Cavallari Cisitalia 202


1991 Panizza-Pisanelli Renault 750


1992 Cane-Galliani BMW 328


1993 Vesco-Bocelli Cisitalia 202


1994 Cane-Galliani BMW 328


1995 Ferrari-Salza Abarth 750


1996 Cane-Galliani BMW 328


1997 Velseriati-Sabbadini Mercedes-Benz 300 SL


1998 Cane-Galliani BMW 328


1999 Cane-Auteri Ferrari 340 MM


2000 Cane-Galliani BMW 328


2001 Sisti-Bernini Healey Silverstone


2002 Cane-Galliani BMW 328


2003 Sielecki-Hervas Bugatti Type 13 Brescia


2004 Cane-Galliani BMW 328


2005 Viaro-De Marco Alfa Romeo 6C


2006 Cane-Galliani BMW 328


2007 Viaro-Bergamaschi Alfa Romeo 6C


2008 Viaro-Viaro Alfa Romeo 6C


2009 Ferrari-Ferrari Bugatti Type 37


2010 Cane-Galliani BMW 328



Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site του αγώνα: http://www.1000miglia.eu/inglese/home.html



 



Μείνετε συντονισμένοι, η δράση ξεκινάει!_Μ. Σαλ.







11 Μαΐου, ώρα 10:30: λίγο έξω από το αεροδρόμιο Μαλπένσα, οι δημοσιογραφικές Giulietta είναι έτοιμες για τα 1.000 μίλια μαζί μας!






11 Μαΐου, ώρα 14:55: Μετά από 138 χλμ. και πολλή κίνηση
από Μιλάνο για Μπρέσια, συναντάμε τα πρώτα αριστουργήματα του
παρελθόντος, όπως η κόκκινη Λάντσια της φωτογραφίας μας, να φθάνουν στην
πόλη της εκκίνησης.






11 Μαΐου, ώρα 15:10: Μας παραδόθηκε το πρόγραμμα που θα
ακολουθήσουμε. Μπρέσια - Μπολόνια - Ρώμη οι μεγάλοι σταθμοί μας,
από την Πέμπτη στις 19:00 που εκκινεί ο 
αγώνας.



 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια