Δεν ήξερα ότι το Διστομίτικο κρασί είναι άξιο εορτασμού. Όπως και να 'χει όμως σαν το κρασί της Άσκρης και τη γιορτή της δεν είναι.
Η νέα online πλατφόρμα του Υπουργείου Υγείας ρίχνει φως στο φαινόμενο του doomscroll…
1 Σχόλια
Δεν ήξερα ότι το Διστομίτικο κρασί είναι άξιο εορτασμού. Όπως και να 'χει όμως σαν το κρασί της Άσκρης και τη γιορτή της δεν είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή