Ticker

6/recent/ticker-posts

32ο Ράλλυ Παλάδιο: Νικητές οι Καϊτατζής-Δενδρινός


Ο ασφάλτινος αγώνας, που διοργανώθηκε ώς είθισται από τη Start Line, είχε ως πεδίο βολής 4 επαναμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Άγιος Ιωάννης, Ψάθα, Πάνακτος, Μελετάκι) στην Αττική. Κέντρο του ήταν η Νέα Πέραμος, στο λιμάνι της οποίας φιλοξενήθηκαν το αρχηγείο του αγώνα και ο χώρος επισκευών.

Από το πρωί, ο καλός καιρός βοήθησε ώστε να βρεθούν αρκετοί θεατές στο βουνό και να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των 84 πληρωμάτων, που εκκίνησαν τον αγώνα. Το γεγονός ότι το Ράλλυ Παλάδιο είχε ως επίκεντρο την Αττική βοήθησε ώστε να συγκεντωθούν πολλές, για τα δεδομένα της εποχής συμμετοχές, στοιχείο αναμφίβολα θετικό που μακάρι να βλέπαμε σε περισσότερους αγώνες.


Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, οι Τάκης Καϊτατζής-Κώστας Δενδρινός έδειξαν από την πρώτη ειδική διαδρομή τις διαθέσεις τους, αφού ήταν ταχύτεροι όλων. Από εκείνο το σημείο πήραν το προβάδισμα και δεν το έχασαν ποτέ με το Mitsubishi Lancer EVO IX, με αποτέλεσμα ο ταλαντούχος οδηγός να σημειώσει τη δεύτερη φετινή του νίκη στο Πρωτάθλημα, μετά το Ράλλυ Κένταυρος. 



Τους νικητές, ακολούθησαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Μπαρδάκης, με ακόμη ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Το αποτέλεσμα αυτό, ήταν το καλύτερο στη –μικρή στα ράλλυ- καριέρα του ταλαντούχου οδηγού, ο οποίος πάντως έδωσε μάχη με τον Ξενοφώντα Νικολόπουλο, ο οποίος φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της γενικής μέχρι την 6η ειδική διαδρομή του αγώνα. Όμως, στην προτελευταία, το διαφορικό του Mitsubishi Lancer EVO VI είχε διαφορετική γνώμη και άφησε το τοπικό πλήρωμα ανάμεσα στους θεατές.


Το βάθρο, συμπλήρωσε ακόμη ένας νεανικός συνδυασμός. Ο λόγος για τους νικητές του Ράλλυ Αχαιός Βασίλη Ζάχο-Βαγγέλη Ασπρόμουγγο, που με το Citroen C2 R2 προηγήθηκαν από την αρχή σε F2 και F3, ενώ στη συνέχεια το έργο τους διευκολύνθηκε μετά την εγκατάλειψη των Βαγγέλη και Σπύρου Ζάχου, λόγω προβλήματος με το ημιαξόνιο του Renault Clio Ragnotti της Α/7. Πάντως, αυτό δε μετριάζει σε καμιά περίπτωση τον εξαιρετικό αγώνα των Ζάχου-Ασπρόμουγγου, που απέδειξαν για ακόμη μια φορά τις δυνατότητές τους στην άσφαλτο. 



Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι νικητές των Ιστορικών Αυτοκινήτων, Βασίλης και Γιάννης Βελάνης. Τα δυο ξαδέλφια, μοιράστηκαν ένα υπέροχο Audi Quattro A2, που μόνο η παρουσία του στις ειδικές διαδρομές έφερνε στο νου όλων τις ένδοξες εποχές του Group B. Πέραν τούτου όμως, το πλήρωμα εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους, ειδικά στις γρήγορες ειδικές διαδρομές όπως οι Ψάθα, Πάνακτος, Μελετάκι. Πάντως, πρέπει να σημειώσουμε πως το Audi Quattro δεν προσμετρά στην κατάταξη των Ιστορικών Αυτοκινήτων, στο Πρωτάθλημα των οποίων προσμετρούσε ο αγώνας. Σε αυτή την κατάταξη λοιπόν, πρώτοι τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Παναγιώτης Κατάρας με την κίτρινη Porsche 911.


Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος, που με το Subaru Impreza N12 έκαναν ακόμη έναν αθόρυβο αλλά αποτελεσματικό αγώνα και οιΓιώργος Κυριακόπουλος-Δημήτρης Τριπιντής, με ένα Peugeot 106 Rallye της Α/6. Οι τελευταίοι, επικράτησαν στην ανταγωνιστική κλάση, προσθέτοντας ακόμη μια καλή εμφάνιση στο ενεργητικό τους. Ανάμεσα στις αξιοσημείωτες επιδόσεις, είναι αυτές των Χρίστου και Δημοσθένη Παραβάντη με ακόμη ένα Peugeot 106 Rallye αλλά και των Σωτήρη Κυριαζή-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου με το χρυσαφί Citroen Saxo. Οι πρώτοι, ήταν μέσα στη μάχη για την επικράτηση στην κλάση σε όλο τον αγώνα, ενώ οι δεύτεροι επικράτησαν στη Ν/2, τερματίζοντας στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από ισχυρότερους συνδυασμούς, στοιχείο ενδεικτικό των εξαιρετικών τους επιδόσεων στις ειδικές διαδρομές.

Δυστυχώς, ο αγώνας περιλάμβανε και ατυχίες για αρκετά πληρώματα. Οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Λεωνίδας Μαχαίρας, είχαν μεγάλης έκτασης έξοδο στην ειδική διαδρομή Πάνακτος 1 με το Peugeot 206 S1600, με αποτέλεσμα η διαδρομή να διακοπεί προσωρινά και να γίνει απλή, ώστε να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Αμφότεροι, μεταφέρθηκαν το νοσοκομείο, αλλά ευτυχώς τα χειρότερα από τη σφοδρή σύγκρουση αποφεύχθηκαν για το πλήρωμα. Περαστικά παιδιά! Ακόμη, στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των δις νικητών του αγώνα Μιχάλη Ευθυμίου-Χαράλαμπου Μανωλόπουλου, που είχαν τη στιγμή τους στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα και έπειτα πίεσαν πολύ, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν με πρόβλημα στο τούρμπο του Ford Escort WRC. Επιπλέον, εγκατέλειψαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με πρόβλημα στον επιλογέα ταχυτήτων του Subaru Impreza N12 ενώ βρίσκονταν στην πρώτη τριάδα, καθώς και οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος, με πρόβλημα στο ημιαξόνιο του Citroen C2 R2.

Η αγωνιστική χρονιά σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε με το ασφάλτινο Ράλλυ Παλάδιο και άπαντες, εύχονται η επόμενη χρονιά να είναι καλύτερη, σε μια δύσκολη γενικότερα και για τους αγώνες ειδικότερα, συγκυρία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια