Ticker

6/recent/ticker-posts

Αρχαίων και Βυζαντινών γεύσεις μέσα από διαφορετικές οπτικές (Δ΄ μέρος)

Η επιτυχία του project «Το βυζαντινό τραπέζι», το οποίο μας δόθηκε η δυνατότητα να αξιολογήσουμε στις αρχές του επόμενου διδακτικού έτους (2012-2013) αποδεικνύοντας ότι οι μαθητές είχαν κατακτήσει τους περισσότερους γνωστικούς-παιδαγωγικούς στόχους, έγινε το έναυσμα ώστε ένα χρόνο μετά (2013-2014) να σχεδιάσουμε το επόμενο project για ένα νέο τμήμα του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου ΠΤΔΕ-ΑΠΘ (Δ2). Σχετιζόταν και πάλι με τη διατροφή, αλλά σε συνδυασμό και με την ενδυμασία, και αφορούσε την αρχαιότητα, εξ ου και ταίριαζε απόλυτα στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας της Δ’ Δημοτικού. Οι γνωστικοί-παιδαγωγικοί στόχοι που τέθηκαν ήταν οι ίδιοι με το προηγούμενο project («Το βυζαντινό τραπέζι») και καταγράφηκαν στο προηγούμενο άρθρο. «Βιωματική μάθηση» και ΤΠΕ είχαν και πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως φαίνεται στην αναλυτική περιγραφή που ακολουθεί.



Αρχαιολογία

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια