ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
Με αφορμή δύο συναντήσεις που έγιναν την 1 και 2 Φεβ 2018 στο Δήμο Αλιάρτου -Θεσπιέων, προκειμένου κατ΄αρχάς οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές της Αλιάρτου να διαμαρτυρηθούν για τα νέα μέτρα εφαρμογής της απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Παλαιά Εθνική Οδό και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, τέθηκαν παράλληλα και από τον Επαγγελματικό Σύλλογο Αλιάρτου παράπλευρα πολύ σοβαρά προβλήματα λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται επί της ΠΕΟ Αθηνών -Λιβαδειάς.
Και στις δυο συναντήσεις δεν προηγήθηκε ευρεία ενημέρωση για την πραγματοποίηση τους. Εκ των υστέρων στη δεύτερη υπήρχε μεγάλο μέσο ενημέρωσης για κάλυψη της συνάντησης στην οποία ήταν παρών και ο Βουλευτής Κος Νίκος Θηβαίος.
Τα αποτελέσματα των θεμάτων που αφορούν τους αυτοκινητιστές θα φανούν σε λίγες μέρες και θα εκτιμηθούν προφανώς από τους εκπροσώπους τους οι οποία τα έθεσαν γλαφυρά και με μεγάλη αγωνία.
Το δεύτερο θέμα όμως τη μεγάλης πτώσης λειτουργίας των επιχειρήσεων της Αλιάρτου που δραστηριοποιούνται στην ΠΕΟ Θηβών -Λιβαδειάς παραμένει ανοικτό και είναι πολύ σοβαρό.
Η Αλίαρτος ,εκτός των αγροτών,που και αυτοί θα αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα με την διακίνηση των προϊόντων τους (από και προς τον τόπο παραγωγής )υποστηρίζεται κατά κύριο λόγο από τους επαγγελματίες με τις επιχειρήσεις τους , το προσωπικό που απασχολούν και κατά μεγάλο βαθμό από τους διερχόμενους οδηγούς,τουρίστες,εργαζομένους σε εργοστάσια κλπ.
Τρίτο και συναφές σοβαρό θέμα που ανακύπτει είναι η απαξίωση της επένδυσης σε ακίνητα που έχουν κάνει εκατοντάδες ιδιοκτήτες επί της ΠΕΟ Θήβας -Λιβαδειάς, θέμα που έχει ξεκινήσει από πάρα πολλά χρόνια γιατί έτσι οικοδομήθηκε η πόλη της Αλιάρτου και δεν είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια οι περιουσίες να εξαϋλωθούν.
Το πρόβλημα είναι εμφανές.Ερήμωση.Το πρώτο κτύπημα ήρθε από τον περιφερειακό Κάστρου -Λιβαδειάς.Άλλες όμως οι συνθήκες της Λιβαδειάς ή της Θήβας που δεν έχουν ικανοποιητικούς εσωτερικούς δρόμους και άλλο στη πόλη μας.
Εδώ θα είναι ''θανατηφόρο''.
Τι κάνανε κάποιοι πριν 20 χρόνια στην Αλίαρτο ,τι προτάσεις έκαναν κλπ ήταν συνάρτηση της εποχής. Τότε εκατοντάδες λεωφορεία μετέφεραν εργαζόμενους σε εργοστάσια που τώρα έχουν κλείσει.Εκατοντάδες εργαζόμενοι με δικά τους μέσα πήγαιναν στις δουλειές τους. Η κατάσταση τώρα είναι διαφορετική για πολλούς λόγους.
Η ΠΕΟ Αλιάρτου Θήβας -Λιβαδειάς έχει τέτοιο πλάτος που ''προσγειώνεται αεροπλάνο'' ενώ σε άλλες πόλεις οι κυκλικοί κόμβοι έλυσαν τεράστια προβλήματα όπως Λάρισα ,Θήβα κλπ. Σήμερα θα υπάρχουν και για μας μοντέρνες-έξυπνες λύσεις και είναι θέμα μελέτης ειδικών συγκοινωνιολόγων.
Θα πρέπει να θιχτεί επίσης ότι αυτό που γίνεται στην Αλίαρτο να θέλουν όλοι να ''μπουν με το αυτοκίνητο τους'' στο καφενείο για τον καφέ τους διορθώνεται πανεύκολα.
Τοποθέτηση Σηματοδοτών σε κρίσιμα σημεία για διέλευση κυρίως μαθητών και πεζών που έχει ανακοινωθεί από το 2016 δεν υλοποιήθηκε.
Δεκάδες στρέμματα διαθέτει η πόλη μας στα 100 μέτρα από την ΠΕΟ για θέσεις στάθμευσης που τις ζηλεύει όλη η Βοιωτία.
Υπάρχουν επίσης εσωτερικοί δρόμοι που τα αυτοκίνητα ''καβαλούν'' το ένα το άλλο και μονομαχούν για να περάσουν από τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και επί επτά χρόνια, ενώ πέρασε ως θέμα από Δημοτικό Συμβούλιο, δεν υλοποιήθηκε μια απλή συγκοινωνιακή μελέτη για διορθώσεις.
Στο Μούλκι βλέπετε τι έγινε? πρέπει να διορθωθεί και υπάρχουν λύσεις, όμως δεν πρέπει να αφήσουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση , δηλαδή να ερημώσει όλη η Αλίαρτος.
Ευρεία ενημέρωση των πολιτών-Ιδιοκτητών -ενδιαφερομένων για υποβολή προτάσεων θεωρείται επιβεβλημένη.Εκεί θα τεθούν όλες οι απόψεις και ο καθένας θα αναλάβει την ευθύνη του.
Παράκαμψη της Αλιάρτου χωρίς να διαμορφωθεί η ΠΕΟ μέσα στα όρια της πόλης ώστε να προσελκύει τον διερχόμενο να περάσει μέσα από αυτή, να δει αξιοθέατα, πολιτισμό, φύση και μνημεία ,πάρκινγκ καθώς άψογο σέρβις από τους επαγγελματίες ,όλα παράλληλα και ταυτόχρονα είναι αδιανόητο για την ιστορία της πόλη μας.
Σημείωση: Σίγουρα κάποιοι πέρασαν δύσκολα μέχρι να τελειώσει αυτή η φάση του αποχετευτικού έργου.Για θορύβους από φρεάτια κλπ δεν φταίει ο δρόμος.Τόσα χρόνια μας ενοχλούσε τόσο? Όχι βέβαια.
0 Σχόλια