Ticker

6/recent/ticker-posts

Το ιερό της Αθηνάς στην ακρόπολη της Αλιάρτου.Το μήνυμα -παράπονο της.

Μήνυμα 
Είμαι η Αθηνά με το ιερό μου στην ακρόπολη της Αλιάρτου που στα παλαιά χρόνια ήμουν στολισμένη με αγάλματα και με τιμούσαν οι Αλιάρτιοι με τελετές και αφιερώσεις. 
Τώρα, μετά τις επιδρομές των βαρβάρων, έμειναν μόνο ορισμένα κατάλοιπα του ιερού μου και με επισκέπτονται, δυστυχώς, λίγοι τουρίστες το καλοκαίρι που ψάχνουν να με βρουν. Μεγάλη άγρια βλάστηση και ξηρά χόρτα έχουν καλύψει τα λίγα αρχιτεκτονικά μου μέλη που μου έχουν απομείνει. 

Πριν από εκατό περίπου χρόνια ήρθε κάποιος αρχαιολόγος από την Αγγλία με καθάρισε από τα χώματα και με περιποιήθηκε. 

Τώρα θέλω μόνο ένα καθάρισμα από την άγρια βλάστηση, γιατί δεν μπορώ να βλέπω τον ωραίο κάμπο της Κωπαΐδας, τις όμορφες πλαγιές του Ελικώνα, αλλά και την σύγχρονη πόλη της Αλιάρτου που απλώνεται στα πόδια μου. 

Ξέρω ότι πολύ από τους τοπικούς κατοίκους θα ήθελαν σήμερα να με επισκεφτούν άλλα η πρόσβαση στο ιερό μου είναι κάπως δύσκολη, ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά και τους μαθητές των σχολείων. 

Ελπίζω τώρα που έρχεται και το καλοκαίρι να ανταποκριθείτε στην μοναδική μου αυτή επιθυμία. 

Δεν ζητώ τίποτε άλλο. 

Γεια σας και να είστε καλά.





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια