Ticker

6/recent/ticker-posts

Παλαιό Φάληρο: «Δεν το έχω ξαναζήσει στη ζωή μου, είναι ένα κενό» – Συγκλονίζει ο αστυνομικός που έσωσε 4χρονο αγοράκι





Συγκλονίζει ο ειδικός φρουρός, Κωνσταντίνος Σαμαράς, μιλώντας για την επιχείρηση διάσωσης ενός 4χρονου αγοριού στο Παλαιό Φάληρο.

«Αυτό που ένιωσα δεν το έχω ξαναζήσει στην ζωή μου. Είναι σαν να είσαι σε ένα κενό» λέει συγκινημένος σε βίντεο που δημοσιεύεται στο κανάλι της ΕΛ.ΑΣ. στο YouTube.

«Και να πετάς, να μην υπάρχει τίποτα. Να μη βλέπεις τίποτα, να μη νιώθεις τίποτα, να μην ξέρεις ποιος είναι δίπλα σου. Ακόμα και η μητέρα μου να ήταν δίπλα μου δεν θα την αναγνώριζα. Ένα κενό, είναι όλα κόκκινα» συνεχίζει ο Κωνσταντίνος Σαμαράς.

Όταν τελικά έβαλαν το παιδί στο περιπολικό για να το μεταφέρουν στο νοσοκομείο, «ήταν πολύ δύσκολα, καταφέραμε μετά να συνέλθει το παιδί, μου έσφιγγε το χέρι, ήταν απίστευτο αυτό που ζήσαμε» θυμάται.


Το χρονικό

Τη Μεγάλη Δευτέρα, στις 26 Απριλίου, λίγο μετά τις 09:30 το πρωί η μητέρα του 4χρονου αγοριού, το οποίο είχε χάσει τις αισθήσεις του, κάλεσε ασθενοφόρο, ωστόσο αυτό αργούσε να φθάσει σπίτι τους.

Όταν έφτασε η ομάδα ΔΙΑΣ στο σημείο, το παιδάκι δεν έδειχνε σημάδια ζωής και μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ, ο Κωνσταντίνος Σαμαράς άρχισε να του κάνει μαλάξεις.

Κάποια στιγμή άκουσαν τις σειρήνες και νόμιζαν ότι ήταν το ασθενοφόρο αλλά τελικά ήταν ένα περιπολικό της Άμεσης Δράσης που είχε φτάσει στο σημείο για να βοηθήσει.

Τότε ήταν που πήραν την απόφαση, με την συγκατάθεση της οικογένειας, να βάλουν το παιδί μέσα στο περιπολικό και να το μεταφέρουν στο νοσοκομείο. Κατά τη μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο Αγλαΐα Κυριακού, ένας από τους αστυνομικούς, που ήταν εκπαιδευμένος σε ΚΑΡΠΑ, πραγματοποιούσε μαλάξεις στην καρδιά του 4χρονου, που είχε πολύ αδύνατο σφυγμό. Σε ελάχιστα λεπτά και ενώ ο σφυγμός του είχε επανέλθει, το αγόρι έφθασε στο νοσοκομείο όπου το ανέλαβαν γιατροί και νοσηλευτές.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια