Ticker

6/recent/ticker-posts

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα Ψυχολόγος MSc :''Μαθαίνοντας τα παιδιά πώς να μαθαίνουν''

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Tη Δευτέρα 30 Iανουαρίου, σας προσκαλούμε στον χώρο εκδηλώσεων των Δημοτικών Σχολείων 7ου & 8ου Θήβας όπου θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα:

«Μαθαίνοντας τα παιδιά πώς να μαθαίνουν»

Η ομιλία αφορά τη βιωματική προσέγγιση της πολλαπλής ευφυΐας ώστε να αξιοποιηθούν τα ερευνητικά και εμπειρικά δεδομένα της θετικής ψυχολογίας για το όφελος των παιδιών. Απώτερος σκοπός είναι η παροχή των κατάλληλων ψυχολογικών κινήτρων για μάθηση, η οποία συντελείται στο σχολείο και στη ζωή γενικότερα.

Ώρα συνάντησης: 18.00΄-20.00΄ μ.μ.

Εισηγήτρια: κ. Ιωάννα Ν. Τριπερίνα

Ψυχολόγος MSc.

Διοργάνωση: 7o & 8o Δημοτικά Σχολεία Θήβας και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων μας



Τα θέματα που θα καλυφθούν:



1.       Πολλαπλή ευφυΐα και κίνητρα μάθησης
Η συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης

2.       Τι είναι η Συναισθηματική Ευφυΐα;

3.       Ποια είναι η σχέση της συναισθηματικής ευφυΐας
με τον εκφοβισμό (bullying);
με την επαγγελματική απόδοση και ηγεσία στο σχολείο;
με τη γονε
ΐκότητα;

με τον εθισμό;

με την καθημερινότητα των παιδιών;

  1. Το παράδειγμα της σύγκρουσης, ως ευκαιρίας να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική ευφυΐα

Η βιωματική μάθηση

5.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά από τους γονείς τους;

6.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά στον κόσμο που ζουν;

7.       Η συνειδητοποίηση των αξιών και ποια η σημασία τους στη μάθηση;

  1. Με ποιον τρόπο προτιμούν να μαθαίνουν τα παιδιά, σύμφωνα με τις ικανότητες και τον τύπο της προσωπικότητάς τους;
  2. Μπορούμε να κληροδοτήσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας στα παιδιά μας για να γλιτώσουν από τα δικά μας παθήματα;

Η ενσυναίσθηση της παιδικότητας

  1. Τι είναι «παιδί» και «παιδικότητα»;
  2. Ποια η αντίληψη των ενηλίκων για τα παιδιά και ποιες οι προσδοκίες τους;
  3. Ποια χαρακτηριστικά των γονέων επηρεάζουν την αντίληψή τους για την παιδικότητα;
  4. Ποια είναι η κρίση του γονεΐκού ρόλου σήμερα;

Η θετική ψυχολογία στην ψηφιακή εποχή και οι δυνατότητες που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές

  1. Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στην ψηφιακή εποχή;
  2. Θετική Ψυχολογία: η ψυχολογία των συναισθηματικών δυνατοτήτων και αδυναμιών
  3. Ποιες είναι οι δυνατότητες των παιδιών που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές, πώς να τις αναγνωρίσουμε και πώς να τις αξιοποιήσουμε;

    Με εκτίμηση,

    Ιωάννα Ν. Τριπερίνα
    Ψυχολόγος MSc.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια