Tη Δευτέρα 30 Iανουαρίου, σας προσκαλούμε στον χώρο εκδηλώσεων των Δημοτικών Σχολείων 7ου & 8ου Θήβας όπου θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα:
«Μαθαίνοντας τα παιδιά πώς να μαθαίνουν»
Η ομιλία αφορά τη βιωματική προσέγγιση της πολλαπλής ευφυΐας ώστε να αξιοποιηθούν τα ερευνητικά και εμπειρικά δεδομένα της θετικής ψυχολογίας για το όφελος των παιδιών. Απώτερος σκοπός είναι η παροχή των κατάλληλων ψυχολογικών κινήτρων για μάθηση, η οποία συντελείται στο σχολείο και στη ζωή γενικότερα.
Ώρα συνάντησης: 18.00΄-20.00΄ μ.μ.
Εισηγήτρια: κ. Ιωάννα Ν. Τριπερίνα
Ψυχολόγος MSc.
Διοργάνωση: 7o & 8o Δημοτικά Σχολεία Θήβας και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων μας
1. Πολλαπλή ευφυΐα και κίνητρα μάθησης
Η συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης
Η συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης
2. Τι είναι η Συναισθηματική Ευφυΐα;
3. Ποια είναι η σχέση της συναισθηματικής ευφυΐας
με τον εκφοβισμό (bullying);
με την επαγγελματική απόδοση και ηγεσία στο σχολείο;
με τη γονεΐκότητα;
με τον εθισμό;
με την καθημερινότητα των παιδιών;
- Το παράδειγμα της σύγκρουσης, ως ευκαιρίας να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική ευφυΐα
Η βιωματική μάθηση
5. Πώς μαθαίνουν τα παιδιά από τους γονείς τους;
6. Πώς μαθαίνουν τα παιδιά στον κόσμο που ζουν;
7. Η συνειδητοποίηση των αξιών και ποια η σημασία τους στη μάθηση;
- Με ποιον τρόπο προτιμούν να μαθαίνουν τα παιδιά, σύμφωνα με τις ικανότητες και τον τύπο της προσωπικότητάς τους;
- Μπορούμε να κληροδοτήσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας στα παιδιά μας για να γλιτώσουν από τα δικά μας παθήματα;
Η ενσυναίσθηση της παιδικότητας
- Τι είναι «παιδί» και «παιδικότητα»;
- Ποια η αντίληψη των ενηλίκων για τα παιδιά και ποιες οι προσδοκίες τους;
- Ποια χαρακτηριστικά των γονέων επηρεάζουν την αντίληψή τους για την παιδικότητα;
- Ποια είναι η κρίση του γονεΐκού ρόλου σήμερα;
Η θετική ψυχολογία στην ψηφιακή εποχή και οι δυνατότητες που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές
- Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στην ψηφιακή εποχή;
- Θετική Ψυχολογία: η ψυχολογία των συναισθηματικών δυνατοτήτων και αδυναμιών
- Ποιες είναι οι δυνατότητες των παιδιών που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές, πώς να τις αναγνωρίσουμε και πώς να τις αξιοποιήσουμε; Με εκτίμηση,Ιωάννα Ν. ΤριπερίναΨυχολόγος MSc.
0 Σχόλια