Ξημερώνει η Black Friday, η ημέρα που στην Ελλάδα θυμίζει περισσότερο μαραθώνιο (10νθήμερο γαρ) παρά 24ωρο σπριντ .
Από το βράδυ της Πέμπτης οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ξεκίνησαν εκπτώσεις και προσφορές, ενώ «μαύρα» deals διαφημίζουν εταιρείες καλλυντικών, αθλητικών, ένδυσης και υπόδησης, ειδών σπιτιού, επίπλων, χριστουγεννιάτικων στολιδιών ακόμη και σούπερ μάρκετ και ταξιδιωτικά γραφεία.
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Η έρευνα αγοράς είναι το παν. Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι σίγουροι για τη διαφορά μεταξύ της αρχικής και της τελικής τιμής. Μία λύση είναι η αναζήτηση στο διαδίκτυο της τιμής του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Οι βιαστικές αγορές κοστίζουν ακριβά. Οι καταναλωτικές οργανώσεις συστήνουν να μην είναι το μοναδικό κριτήριο για τις αγορές οι χαμηλές τιμές αλλά να ελέγχεται και η ποιότητα του προϊόντος και του καταστήματος, αξιοποιώντας αξιολογήσεις που αναρτώνται διαδικτυακά.
Σημαντικό είναι να γνωρίζουν οι καταναλωτές την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κάθε κατάστημα.
Επίσης, οι καταναλωτές θα πρέπει να ελέγχουν πάντοτε τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα από τον ιστότοπό του. Να αναζητούν την επωνυμία της εταιρείας και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής διεύθυνσης. Η ύπαρξη μόνο ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και κινητού τηλεφώνου δεν αρκεί και αποτελεί ένδειξη απάτης.
Τέλος θα πρέπει να ενημερώνονται για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
0 Σχόλια